Hibás termék esetén kérjük azt juttasd/hozd vissza a vásárláskor kapott garanciajegyen is szereplő címünkre. | Digipark Kft. 1092 Budapet, Kinizsi utca 21-25.
A garanciális ügyintézés megkezdéséhez szükségesek a vásárláskor kapott dokumentumok: számla vagy pénztárgépi nyugta és garanciajegy
Felhívjuk figyelmedet, hogy az elveszett, megsemmisült számlát, nyugtát vagy garanciajegyet nem áll módunkban pótolni, így azt mindenképp érdemes jól megőrizni a garancialevélen szereplő időpontig!
A 2023. január 01. előtt leadott rendelések esetében minden esetben papír alapon adtuk át a vásárlást igazoló számlát, blokkot, illetve garanciapapírt (A4-es papírlap), az ez utáni dátummal történő webáruházi vásárlásokról amennyiben az ügyfél kifejezetten nem kérte a papír alapú bizonylatokat, elektronikus számla és garanciajegy került kiállításra, kiküldésre. Ebben az esetben kérjük ezeket a bizonylatokat küldje el a szerviz@konzolstudio.hu email címre.
Az alábbi termékek garanciális ügyintézése közvetlenül a gyártóval/márkaszervizzel is lehetséges:
PLAYSTATION
Sony telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 09-17-ig): +36-1-677-7317 vagy +36-1-235-5349
Internetes hibabejelentés: www.playstation.com/hu-hu/get-help/contact-us/
Triwarden Kft. (Playstation márkaszerviz) 1091 Budapest, Üllői út 53./A
Telefon: +36-1-782-4995
XBOX
Microsoft telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 08-16-ig): 06-80-018-590 vagy +36-1-777-4933
Internetes hibabejelentés: www.support.xbox.com/hu-HU/
NINTENDO
Tri Force Kft. (Nintendo márkaszerviz) 1171 Budapest, Berky Lili utca 36.
Telefon: +36-1-258-7809 Mobil: +36-30-9422-558
LOGITECH
Logitech telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 09-18-ig): +36-1-777-4853
Internetes hibabejelentés: support.logi.com/hc/hu
Garancia (jótállás):
A forgalmazott termékeikre vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 270/2020. (VI. 12.) Kormány rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Ha az Ügyfél a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 270/2020. (VI. 12.) Kormány rendelet mellékletében felsorolt termékek.A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint.
a) 10 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
b) 250 000 forint eladási ár felett három év.
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az ügyfél:
elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.
ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt az Ügyfél a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta
Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.
Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján az Ügyfél nem igényli a vételár arányos leszállítását, és az Ügyfél nem kívánja a fogyasztási cikket a Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában - a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
A jótállási igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra illetve sérülésekre. A jótállási ügyintézés további részleteire a Ptk.-ban, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
Garanciális ügyintézés esetén az ügyintézéshez mindenképp szükségesek a vásárláskor kapott dokumentumok: (számla vagy pénztárgépi nyugta, garanciajegy, a termék hibájának leírása)
Gyártók, forgalmazók elérhetőségei:
Sony Europe Limited Magyarország (Playstation) Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00 | +36-1-677-7317 | support@hu.playstation.com
Microsoft Magyarország (XBOX) Hétfő - Péntek: 08:00 - 16:00 | +36-80-018-590 | www.xbox.com
Nintendo (ConQuest entertainment a.s.) info@cqe.hu
Electronic Arts Hétfő - Péntek: 09:00 - 18:00 | +36-1-505-9550 (Csak angol nyelven)
Cenega Hungary Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00 | support_hu@cenega.com
Magnew Kft Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00 | +36-1-422-1388 | bevizsgalas@magnew.hu