BIZTONSÁGOS VÁSÁRLÁS
MEGBÍZHATÓSÁG ÉS MINŐSÉG
SZERVIZ SZOLGÁLTATÁS
Legújabb termékek
Xbox Wireless Controller Dream Vapor Special Edition (QAU-00126) (Sérült dobozos)
Hírek
2024 december - ünnepi kiszállítás
Indiana Jones and the Great Circle teszt
Gyakran ismételt kérdések
Hogyan tudok megvásárolni egy terméket? Hogy tudok rendelni terméket?
Házhozszállítással (GLS) az ország teljes területére eljuttatjuk csomagod vagy GLS és Foxpost automaták állnak rendelkezésedre rendelésed átvételére.
Rendeléshez regisztráció nem szükséges.
Mikor kapom meg a rendelésem? Szállítási idő?
Ki hozza a csomagot?
Jelenleg a GLS és a Foxpost futárszolgálatok közül választhatsz.
GLS házhozszállítás és csomagpontra történő kézbesítés esetén a szállítási díj országosan 1.290 Ft, a szintén országosan megtalálható GLS csomagautomaták esetében 990 Ft. Az utánvétkezelési díja 500 Ft, a termékek vételárát a futárnál bankkártyával és készpénzzel is fizetheted.
Foxpost csomagautomatába rendelet csomagok díja országosan 990 Ft, az utánvétkezelés díja 500 Ft. Az utánvétes csomagok vételárának fizetése az automatáknál csak bankkártyával lehetséges!
Megrendelés előtt kérjük a Foxpost oldalán ellenőrizd a kiválasztott automata telitettségét mert az befolyásolhatja a csomagod automatába történő elhelyezésének idejét.
Szükséges az oldalon megrendelni a terméket ha személyesen szeretnék vásárolni?
Készleten lévő termék üzletünkben azonnal átvehetőek, nem szükséges őket megrendelni.
Azonban számos árucikkünkből 1-2 darabos készletünk van, üzletünkbe történő indulás előtt ezért érdemes leadni egy rendelést, vagy telefonon keresztül lefoglalni a kívánt terméket, hogy ne maradj le az esetleges utolsó darabos termékről. Webáruházunkban a rendelés leadása regisztráció nélkül is lehetséges, így a kívánt termék 1 perc alatt megrendelhető.
Garanciális problémám van, hova forduljak?
Hibás termék esetén kérjük azt juttasd/hozd vissza a vásárláskor kapott garanciajegyen is szereplő címünkre. | Digipark Kft. 1092 Budapet, Kinizsi utca 21-25.
A garanciális ügyintézés megkezdéséhez szükségesek a vásárláskor kapott dokumentumok: számla vagy pénztárgépi nyugta és garanciajegy
Felhívjuk figyelmedet, hogy az elveszett, megsemmisült számlát, nyugtát vagy garanciajegyet nem áll módunkban pótolni, így azt mindenképp érdemes jól megőrizni a garancialevélen szereplő időpontig!
A 2023. január 01. előtt leadott rendelések esetében minden esetben papír alapon adtuk át a vásárlást igazoló számlát, blokkot, illetve garanciapapírt (A4-es papírlap), az ez utáni dátummal történő webáruházi vásárlásokról amennyiben az ügyfél kifejezetten nem kérte a papír alapú bizonylatokat, elektronikus számla és garanciajegy került kiállításra, kiküldésre. Ebben az esetben kérjük ezeket a bizonylatokat küldje el a szerviz@konzolstudio.hu email címre.
Az alábbi termékek garanciális ügyintézése közvetlenül a gyártóval/márkaszervizzel is lehetséges:
PLAYSTATION
Sony telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 09-17-ig): +36-1-677-7317 vagy +36-1-235-5349
Internetes hibabejelentés: www.playstation.com/hu-hu/get-help/contact-us/
Triwarden Kft. (Playstation márkaszerviz) 1091 Budapest, Üllői út 53./A
Telefon: +36-1-782-4995
XBOX
Microsoft telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 08-16-ig): 06-80-018-590 vagy +36-1-777-4933
Internetes hibabejelentés: www.support.xbox.com/hu-HU/
NINTENDO
Tri Force Kft. (Nintendo márkaszerviz) 1171 Budapest, Berky Lili utca 36.
Telefon: +36-1-258-7809 Mobil: +36-30-9422-558
LOGITECH
Logitech telefonos ügyfélszolgálat (Hétfő-Péntek: 09-18-ig): +36-1-777-4853
Internetes hibabejelentés: support.logi.com/hc/hu
Garancia (jótállás):
A forgalmazott termékeikre vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 270/2020. (VI. 12.) Kormány rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Ha az Ügyfél a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 270/2020. (VI. 12.) Kormány rendelet mellékletében felsorolt termékek.A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint.
a) 10 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
b) 250 000 forint eladási ár felett három év.
A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az ügyfél:
elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.
ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt az Ügyfél a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta
Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.
Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján az Ügyfél nem igényli a vételár arányos leszállítását, és az Ügyfél nem kívánja a fogyasztási cikket a Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában - a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
A jótállási igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra illetve sérülésekre. A jótállási ügyintézés további részleteire a Ptk.-ban, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
Garanciális ügyintézés esetén az ügyintézéshez mindenképp szükségesek a vásárláskor kapott dokumentumok: (számla vagy pénztárgépi nyugta, garanciajegy, a termék hibájának leírása)
Gyártók, forgalmazók elérhetőségei:
Sony Europe Limited Magyarország (Playstation) Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00 | +36-1-677-7317 | support@hu.playstation.com
Microsoft Magyarország (XBOX) Hétfő - Péntek: 08:00 - 16:00 | +36-80-018-590 | www.xbox.com
Nintendo (ConQuest entertainment a.s.) info@cqe.hu
Electronic Arts Hétfő - Péntek: 09:00 - 18:00 | +36-1-505-9550 (Csak angol nyelven)
Cenega Hungary Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00 | support_hu@cenega.com
Magnew Kft Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00 | +36-1-422-1388 | bevizsgalas@magnew.hu
Szeretnék elállni, mit tegyek?
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
A fogyasztó az elállási jogát a termék átvételének napjától számított tizennégy naptári napon belül gyakorolhatja.
A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.
Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
A termék visszaküldésének költségét a Fogyasztónak kell viselnie.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
A Fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében
A fenti szabályok értelmében tehát NEM ILLETI MEG A FOGYASZTÓKAT AZ ELÁLLÁSI JOG az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Ilyenek: a hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok, vérnyomásmérők, sportórák, sportpántok, vezetékes és vezeték nélküli fül és fejhallgatók, headsetek, stb..
Szolgáltató a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Ugyanakkor a Szolgáltatót visszatartási jog illeti meg.
Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.
Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.
A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket.
A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
Elállási jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.
Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, vagy szolgáltató részére átadni.
A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta - letöltés itt
Visszaküldési cím: Digipark Kft. - Konzol Stúdió 1092 Budapest, Kinizsi u. 21-25.
Személyes átvétel, merre található az üzlet?
Üzletünk a 1092 Budapest, Kinizsi u. 21-25 alatt található.
Nyitvatartásunk - itt elérhető.
Tömegközlekedéssel legközelebb a 15-ös autóbusz illetve a 83-as trolibusz áll meg.
De gyalogosan közelben van még a Corvin negyed és a Kálvin tér is. Útvonal tervezés BKK futár-ral.
Autóval az utcán fizetős parkolás érhető el. Parkolási zóna - 0901.
(Vámház körút-Üllői út-Ferenc körút-Közraktár utca közötti terület)
Sajnos az utcában gyakran telítettek a parkolóhelyek, ezért javasoljuk a Ráday utca 40 alatti Fizető Parkoló-t használni.
Konzol Stúdió
Üzlet: |
Cím: 1092 Budapest, Kinizsi utca 21-25. |
Telefon: +36-1-2166626 | Mobil: +36-20-9888337 |
Ügyfélszolgálat: info@konzolstudio.hu |
Rendelések: rendeles@konzolstudio.hu |
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 10-18 Szombat: 10-14 Vasárnap: Zárva |
Szerviz: |
Cím: 1092 Budapest, Kinizsi utca 21-25. |
Telefon: +36-1-2181925 |
Ügyfélszolgálat: szerviz@konzolstudio.hu |
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 10-18 Szombat - Vasárnap: Zárva |